JJK arpoo Harjun stadionin nimen

JJK järjestää nettinäkyvyyspaketin ostaneiden yritysten kesken markkinointiarpajaiset joiden pääpalkintona on JJK:n kotistadionin nimi koko ensi kaudeksi.

Pelikenttien ulkopuolella etenkin yhteiskuntavastuullisesta toiminnastaan ja innovatiivisista tempauksistaan tunnettu JJK kohahduttaa tällä kertaa markkinoinnillisesti: JJK tulee arpomaan kotistadionistaan käyttämän markkinointinimen nettinäkyvyyspaketin ostaneiden kumppaniensa kesken. Ensi vuonna JJK pelaa siis Veikkausliigapelinsä ja myös mahdolliset kansainväliset ottelunsa uudelleen nimetyllä stadionilla ja stadionin nimen itselleen voittanut yritys näkyy erittäin kattavasti kaikessa JJK:n viestinnässä.

- Harjun kenttä on tietyistä puutteistaan huolimatta koko jyväskyläläisen jalkapallon niin henkinen kuin fyysinenkin koti ja aivan ainutlaatuinen paikka myös Suomen mittakaavassa. Kokoajan ollaan myös saatu Jyväskylän kaupungin kanssa olosuhteita eteenpäin, viime vuonna kenttää suurennettiin ja saatiin sinne lämmitys ja ensi vuodeksi tulee vielä valaistuskin, niin kyllähän täällä kehtaa pelata, toteaa JJK:n toimitusjohtaja Joni Vesalainen.

- Kirsikkana kakun päälle saamme nyt upealle kotikentällemme jonkun onnekkaan kumppaniyrityksemme mukaan stadionimme nimen muodossa niin hieno mahdollisuushan tämä on kaikille, Vesalainen jatkaa.

Markkinointiarpajaisten palkinto arvotaan vuoden 2012 maalis-huhtikuussa järjestettävässä tilaisuudessa ja pitää tarkkaen ottaen sisällään JJK:n omasta kotikentästään käyttämän markkinointinimen koko kaudeksi 2012. Nimi näkyy mm. kaikissa otteluilmoituksissa, stadionin porteilla, pääsylipuissa, verkkosivuilla yms. Pakettiin kuuluu myös logosuunnittelu stadionin nimeä varten, jättikylttien valmistus ja tietysti myös 4kpl klubikortteja jotta ”stadionin isäntä” pääsee seuraamaan JJK:n loistavia otteita paikan päälle. JJK pidättää oikeuden olla hyväksymättä mielestään sopimatonta nimeä eikä palkintoa myöskään saa luovuttaa tai myydä kolmannelle osapuolelle ilman JJK:n suostumusta – tosin jos yritys haluaa luovuttaa palkintonsa esimerkiksi hyväntekeväisyysjärjestölle niin JJK suhtautuu tähän lähtökohtaisesti hyvin positiivisesti.

Edellytyksenä markkinointiarpajaisiin osallistumiselle on JJK:n Nettikettu-paketin ostaminen. Nettikettu-paketti sisältää kumppaniyrityksen nimen esittelyn erittäin suositulla JJK.fi-sivustolla erityisessä Nettikettuosiossa. JJK:n kotisivuilla on parhaimmillaan yli 50 000 kuukausittaista kävijää, joten ainoastaan 200€ (alv 0%) maksava nettipaketti on erittäin hyvä keino näkyä JJK:n verkostossa, tukea keskisuomalaista jalkapallo-osaamista ja samalla tietysti mahdollisesti voittaa huikea pääpalkinto kevään markkinointiarpajaisissa.

Liity mukaan Nettikettuihin täyttämällä tämä lomake – ja ensi vuonna saatat nauttia huippufutiksesta omalla stadionilla!