JJK kehittää Facebook-palveluaan

JJK haluaa tarjota Facebook-sivunsa kautta kannattajilleen entistä parempaa ja henkilökohtaisempaa palvelua ja samalla hyödyntää sosiaalisen median tarjoamaa näkyvyyttä. Yhteistyökumppanina Facebook-sivun kehittämisessä toimii jyväskyläläinen sähköisen liiketoiminnan, internet-markkinoinnin ja sosiaalisen median asiantuntija FlowHouse Oy.

Käytännössä JJK:n fanit saavat jatkossa Facebookin kautta tietoa suoraan seuran ytimestä jopa otteluiden aikana, lisäksi Facebook-faneille tarjotaan kauden aikana erityisetuja.

- FlowHouse Oy on erittäin innostunut mahdollisuudesta auttaa JJK:ta. Kauden aikana kehitämme uutta ja katsomme miten fanit sen ottavat vastaan. Nyt jo olemme yhdessä JJK:n kanssa visioineet tempauksia, jotka taatusti yllättävät ja ilostuttavat faneja, kertoo FlowHouse Oy:n toimitusjohtaja Kalle Kastikainen.

JJK kiittää kannattajaansa Mikkoa, joka perusti ryhmän vuoden 2009 alussa ja on ylläpitänyt sitä siitä lähtien. Nyt sivun hallinta siirtyy seuralle ja sitä pyritään kehittämään entisestään.

JJK haluaa olla sähköisten palveluiden hyödyntämisessä Veikkausliigan eliittiä.

 - Facebook on jatkossa keskeinen tapa tavoittaa meille tärkeä JJK-myönteinen ryhmä, JJK:n toimitusjohtaja Joni Vesalainen kommentoi.

 JJK-ryhmällä on Facebookissa tällä hetkellä jo 883 fania.